onsdag 25 maj 2016

Bara vara & glassa runt

Haft en ledig dag! Önskar att jag aldrig mera ska ha en ledig dag, fy fan! Slutade9påjobbet&åktehem&släppteuthundarnaensnabbis. Skulle till nacka för att byta däck på bil. Åkte3kmhemifrån&kompåattplånbokenekvar hemma.. Vände för att konstatera att hemma fanns ingen plånbok. Numedminimaltidkvartill11:45varjagpåplats11:35! Åker sen tillbaka till jobb för att där fynda plånbok. Hem igen för att byta bil & ta med hundarna för lite träning samt hämta däcken som jag inte fick med mig då jag inte kunde betala. Tog med ett barnsomskullevallasavinackaforummedansjagändåskulleöverbron. Åt sushi i forum med dotter😊 son smsar om jag kan möta han i ålstäket för skjuts hem, märkligt.. Lat som vanligt tänkte jag & bestämde mig för att träna hundarna utanför ica hemma istället. In i bilen kommer son men tummen i paket 😱 i min ålder börjar jag nu bli less på magkänslan men det är för att jag lärt mig att lita på känsla. Asjobbigt! Ringer närakuten & för att få komma dit så måste man först prata med rådgivningen 😂 inte fan vill dom prata med en dryg morsa till en som är över 18.... Det hela sluta med attlämnahundarhemmabytabil&åkatillbakaöverbrontillnacka... där har det gjorts 2 hål i nageln för att tömma tummetott på blod... nu 23 är jag hemma & ligger fett efter med hundarlagningavgräsklipparesamttvätthögen men natten är ung & sova är inte så nödvändigt som man kan tro
Imorn är det personalfest! Vårfin ska man komma! Drt ska regna imorn... så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar