fredag 14 maj 2010

arbete...

En liten animation från senaste hundsport som ramlade ner i brevlådan häromdagen! Så underbar tycker jag! Att arbeta som personlig assistent är att vara någons "armar & ben" och för att lyckas behövs även vässade armbågar och stilettklackar ibland. Vissa med flata armbågar och fotriktiga skor kanske inte alltid är på rätt plats... Men man kan ju faktiskt gå vidare i dom foträta skorna till ett blankettförråd eller färdtjänstväxeln i moldavien som söker folk antar jag.. Helst nån som även förstår vad den säger. Ringern man och beställer en taxi och svenskan är felfri, ja tillochmed bättre än min egen då vet jag att taxin jag beställt inte kommer att komma för den i andra endan av telefonen inte förstår svenska men hade förmodligen mvg i uttal i svenska...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar