måndag 2 april 2012

Tomt i bollen

Sprang igår, själv hela sträckan! Tänk vad mycket motion det sitter på psyket! Tänker man att man är trött & flämtig så är man det.. Nu gjorde jag ett blondintrick, tänkte ingentig! Asenkelt, bara & springa på det! 2.6 km på 15 min, ja jag sprang ju inte skitfort precis men jag sprang iallafall så imorn blir det en vända till... Om 2 veckor blir det militärtjänst så det vore ju bra & väcka döhullet till liv innan... Jag vet sen tidigare att det tar ca en vecka & få igång träningssuget & det skulle ju vara nice & ha tagit sig igenom det värsta för det blir nog jobbigt ändå med att vara borta från familj, hund och alla jävla "måsten & kontroller" under två veckor.... Ska avsluta det hela med ett 40-årskalas i östersund, Grand finale!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar