lördag 29 september 2012

Ny fru...

Gubben har efter att ha haft mobil utan pekskärm äntligen skaffat sig en ny.... fåne! Till min fördel för att han inte saknar mig det minsta utan jag o min hund har fritt hopp o lek :-D Fast idag lördag kväll efter att jag tillbringat 7 timmar på klubben kan jag ju inte låta bli o bli sjukt irriterad över att jag måste tjata om att han ska lätta på arslet för o gå ut o hämta ved... Han har då suttit vid köksbordet o fingrat 3 timmar helt okontaktbar... Han "fick välja" mellan o laga middag eller hämta ved, jag va hungrig o tänkte att hämta ved tar kortast tid... Dessutom hade middagen antagligen bestått av billys panpizza eller ravioli... Ved är nu iallafall inhämtad o mat snart klar, jag fråga om jag skulle duka till fånen men det hamnade inte i så kallad god jord, vem fan kommer någonsin hamna där??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar