fredag 24 maj 2013

Kör!

För att fixa mckortet behöver man visst skriva kunskapsprov! Herregud jag vet ju redan det mesta, ja om man bortser från datumparkering... Det är lika omöjligt att lära sig som höger & vänster!
En annan svårighet är tiden... Det finns bara inte utrymme för att sitta på nån körskola och plugga teori. Inte på värmdö iallafall för här finns ingen körskola med mcutbildning...
Jag kollade runt på nätet och hittade en sida där man köper in sig på körkortsfrågor! Rena drömmen för en tidsoptimist att kunna plugga direkt i mobilen! Frågorna finns där jag finns!
Jag prövade deras demotest och tyckte att det gick asbra men... Vad i helsike inte blev jag godkänd inte! 7 av 10 rätt tyckte iallafall jag var strålande bra! Iallafall om jag jämnför med min tid som skolelev där 3 av 10 mera var min stil... Fast då hade man ju penna, papper och suddigum, rena stenåldern! Att plugga i mobilen blir lika lätt som att uppdatera fejjan :-))
www.körkort.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar