fredag 2 augusti 2013

Footner...

Varför gör han inte bara som jag säger?! Nu har fanskapet läst instruktionerna för fotpåsen han ska nyttja....
-Älskling här står det att vattnet i fotbaden ska vara varmt.
Mmmmmm det va varmt när du satte dig för 20 min sen...
- Älskling det står här att man ska ha strumpor för att öka komforten.
Mmmmmm jag fixar ett par sockor då...
- Älskling en sax oxå man ska klippa upp fotpåsen.
Mmmmmm jag hämtar saxjäveln, värmer vatten i kokaren hämtar ett par jävla strumpor!
- Älskling du kan få en puss!
Hmmmmm är han orolig över att jag antingen snubblar o kör saxen i nacken eller att han inte hinner ta upp fötterna innan jag spiller i varmvattnet??
Iallafall så sitter han där nöjd nu! Egentligen är jag nöjdast för han kommer ingenstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar