tisdag 27 augusti 2013

Säng-jobb 23 min

Ringde från jobbet & undrade om jag kunde komma med nycklar o låsa ut kassalådorna... Dom andra nycklarna var visst inlåsta & blippen funkar inte då det är trasigare än trasigast, reparatör har varit på plats men med fel grejjer så klart!
Kan inte påstå att jag var vaken då jag sa ja till att komma 1,5 timmar tidigare... Jag hade ju fullt upp med att snooza! Mata hundarna & sparka ut dom på tomten medans jag hoppa i ett par byxor samtidigt som jag konstaterade att kaffet kommer ta för långt tid för att få till, kommer bli en skitdag... Iallafall så var det rött vid vägbygget utanför så jag hann måla ögonen sen var det bara att stå på... Fick nått rött sportigt framför mig en sån med stjärna på huven... Det är ju så mycket roligare att hänga på nån som inte ligger i 50 förbi vägkamrorna på 70 vägen.. Det går faktiskt o köra 75 utan att bli fotad.. Man borde bli fotad i 65 oxå :@
Den röda med stjärna antar jag inte kommer säga nått på jobbet idag om den säckiga v70 med 144 kusar under huven som försvann förbi 3 bilar, bussen & sen var borta efter kurvan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar