fredag 25 oktober 2013

Möhippa!

En helt tråkig torsdagskväll förvandlades till fredag! Vi körde middg med bubbel & vitt vin. Provuppsättning samt make up inför dagen D fick stå för underhålllningen. Jag fyndade i fotolådan kort på de blivande som sattes i ett enkelt minialbum, inte helt lätt att hitta kort på papper i nutidens Facebookera! Kvällen avslutades i stilla form & jag gladde mig över blivande brudwns känsla att hon klarat sig & det blev inte mer än så..... Just nu sitter vi på ett plan upp till Östersund! Ja efter att jag & min mans syster hämtat den blivande på hennes Jobb, förskola, barnen tittade lite förundrat & jag sa att nu ska fröken gå hem.... Vi åt sushi i bilen på väg mot Bromma flygplats. Har aldrig prövat sushi & körning tidigare men med lite hjälp att blanda wasabin i sojan så gick det galant! På vägen till Bromma så satt vi e eftermiddagens bilkö... Kul att titta på folk... Folk titta tillbaka först en snabb blick sen en lååång med ett flin! Varför klär man inte ut sig lite & förgyller hemfärden?? Trevlig fredag får vi se hur resten blir.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar