tisdag 29 april 2014

Husmorstips

- Hej jag har en 40+are som har ont i munnen, tips på olika huskurer mottages. Dricka sprit funkar inte, voltaren funkar bara en stund, var på vetrinärkväll på hundklubben men det funkade inte heller. Så jag är i stort behov av tips som ni förstår!

Ja så kan det se ut på olika forum när det gäller tex hund, min hund kräks vad göra, min hund har klåda, vad göra. Man går väl till veterinären förhelvete! Djur kan inte tala men jag kan!
Jag har ont i en ja det kallas visdomstand men har med största sannolikhet inget med iq att göra...
Så jag prövar nu en fråga likt alla hundforum en egen kur... Jag säger bara att det är tur man haft sjuka barn alltså så dära sjuka så penicillin som hämtats ut inte gått åt då det varit behov av annan åtgärd. Hittade både herracillin & kåvepenin i skåpet. Ole dole doff & kåvepenin vann! Ja jag borde kanske dra ut dom dära visa sakerna men jag har ju inte tid just nu... Ska ju på resa nästa vecka sen hundövning, hundkurs, jobbhelg osv. Iallafall kan jag idag äta frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar