måndag 25 januari 2010

lurvigt...

så är premiären över för let´s dance ala Löfblad!
Det vart helt galet måste jag säga... Vi var typ 0 pers som ställde upp sig i en stooooor ring. Så var det damernas tur att börja grundstegen. Stå på vänster ben, sex, sju, ått, bak, sida fram, bak, sida fram, osv. Iomed att man gick ett litet steg åt sidan så flyttade man sig lite hela tiden... När jag sen tittade upp hade jag sidat mig runt halva salen. Manen stod kvar där jag lämnade honom. Det var ju bra! Sen var det mänen tur att öva sina steg. Steg? Vad faan dom skulle ju bara stå och gunga som vanligt som man gör till discodunk. Sen var det damernas tur igen. DÅ fick man dansa med den man som stod framför en och det var fan inte samma man som man kom dit med... Herre jävlar.... Så sen var det bara att dansa på, bak sida fram, bak sida fram. Tillslut vatr det ehla över och jag hade dansat med den man jag släpade dit 2x5 sek.
Men jag tror att det var jäkligt bra! För när vi kom hem var vi tvungna att pröva varandra!

2 kommentarer:

  1. Lurvigt!!!!!!!!!! Ja denna blogg blir nog snart grönlurvig om inget händer...

    SvaraRadera
  2. Det gröna lurvet är snart ett minne blott, det är nu SVART!!!!!! :-)

    SvaraRadera