måndag 2 augusti 2010

Stockholmsveckan i Aspåsnäset!

Så har man varit på en minisemester till norrland! Eftersom maken och jag varit gifta i 5 år så firade vi det på bästa sätt! Han åkte hoj och jag åkte cab! Jag kan säga att Bollnäs en lördagkväll i juli var grejjer det! Alla åkte runt i feta raggarbilar utan tak. Träpjucken på å så jeansvästen! Jag är inte ironisk på någe vis men jag kan ju säga att man kände sig sjukt felplaserad. Fel bil, fel väst & ful mössa. Fick ragg i pottakön på statoil där jag fick all info om var när och hur man skulle ses. Jag svarade att jag bara var på genomresa på väg till stockholm och hörde mig själv i samma sekund som jag uttalade stockholm att det där lät så jävla ståckolm... Iallafall så fnittrade vi oss vidare mot målen och 23:30 blev det cruising på sveavägen i STOCKHOLM med taket nere & mössa på!
Kan ju undra om det inte var kallt men har man rumpvärmaren på och fotblåsen inställd på 26 grader så funkar det finfint ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar