fredag 27 augusti 2010

Det går bra nu! Jättebra...

Efter en heldag med att fixa fredagskul på hundklubben kommer jag hem & njuter av ensamhet & tystnad! Gubben nattvandrar, sonen sussar tält & de minsta sover efter kvällen bravader på hundklubben. Chevan blev inte klar idag. Jävla skit nr 1! Hemma tänkte jag nu hälla upp ett glas vin men tittar inte så noga hur pipen är på den förbannade fyllelådan.... Så jag missar helt enkelt glaset så istället rinner det röda skiten ut på bänken och ner på de vita köksluckorna, jävla skit nr 2! Men lite tur tyckte jag att jag hade då det stod en pappersrulle på behörigt avstånd, lycka 1... Men pappret är av karaktär billigt så när jag har en känsla att dra ut en så dära 3 meter för att torka upp det förbannade vinet som droppar längst ner på det VITA luckorna så lossnar bara EN jävla ruta i taget! Jävla skit nr 3! Jaha tänker jag, det är ju klart att inget ska gå bra när det börjar skita sig varpå jag river av några rutor till av det förbannade skitpappret! torkar upp på bänk, luckor & golv...
Kolsyrat vatten är iallafall ofärgat & förändrar inte humöret till det bättre så skål för helvete & ha en jävla skitdag! Imorgon är en ny...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar