måndag 4 juni 2012

Som pågen, med kärlek...

Gjorde iordning några mackor... Till min hundkursdag för o kunna ligga i sängen o maxa sovmorgon in i det längsta o så ville manne ha frukostmacka på väg till sitt jobb. God fru som jag är så gjorde jag iordning 2 mackpåsar. Mannen drog iväg i arla morgon o själv njöt jag under täcket tills det i princip var dax o sätta sig i bilen... Upp koka kaffevattnet öppna kylen... Vad i helvete!!! Min påse var borta! Ringe o fråga odioten jag är gift med om han möjligtvis visste vrt mina mackor var??? - vadå? du sa ju att du gjorde frukostmackor till mig igår, svarade han. Ja men vad faan inte lägger jag väl skiten i två påsar då?? Det är inget jävla bageri där man får allt separat förpackat! Iallafall så tyckte han att jag kunde vara idiot själv o det kan jag.verkligen vara! Bredde nya mackor, fick med mig ett barn oxå... Sen plattan i mattan till hundklubben, som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar