fredag 6 november 2009

Så är det dags igen att leva upp till sanningen... Umgås med mannen. Katarina samlevnadsexperten föreslår resor istället. Spännande tycker jag då det i vår familj räcker med att Svempa åker iväg för att något ska krascha hemma.. sista resan gick torktumlaren åt helvete lagom till termobyxsäsongen. Iallafall kan jag trösta samlevnadsexperten med att eftersom den värsta byggstressen lagt sig så har vi hunnit med både Kroatien och venedig, utan barn! Svempa höll dessutom på att sätta livet till i en dusch i kroatien så jag vet inte vad som är bäst egentligen, resa eller renovera. Snart ska vi på resa med barnen iallafall, mot Äppelbo där jag ska tjata på farsan att svetsa avgassystem till bilen... Jag undrar varför inte ödlan är med i tidningsreportaget? Jag kommer inte ihåg vad paret hette men dom hade en ödla som fick värsta coola terrariet iallafall. Kanske kanske skulle charmkursen som gavs i present till Anders tillfallit mammans pojke som bodde i huset med ödlan. Bor frugan kvar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar