fredag 17 september 2010

Var är rösten?

Så är det dax för en sväng till valstugan. Undrar just vad man ska lägga rösten på? Förr trodde jag att sossoarna var för arbetarna men så är det tydligen inte längre. Är dom för arbetslösa & sjuka?
Moderaterna då? Förr trodde jag de var för de med lite mera stålar än arbetarna men så är dt tydligen inte längre. Är dom för de som har ett arbete?
Grönt e skönt & på landet där jag bor är det just grönt så då borde jag ju lägga en röst för grönt. Men.... Jag åker ju bil till jobbet, barnens skola, mataffären.... Det är ju inte precis så grönt...
Sen finns det vänstern, var e högern?
Sverigedemokraterna då? Hahahaaaaa! Vilket jävla skämt! Ett parti med arbetslösa, sjukskrivan & idag även den blonda blåögda snärtan som säljer smuggelsprit, till ungdomar, som man kan läsa om på www.aftonbladet.se men hon har ju naturligtvis inte sålt nått & vet inte heller vem som sålt, från hennes hus... E hon blond eller? Hahaaaa
KD? Är det inte Lars Ohly som e partiförste där. Han e ju så rolig & skämtsam. Friat har han gjort i tv oxå. Åh det är kärlek det!
Nä tur att det är nån dag kvar innan rösten ska va lagd för då hinner jag kanske leta rätt på röstkortet oxå sen får dagsformen avgöra det hela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar