fredag 27 december 2013

Mobil&bil

Och Blev det så mycket bättre? Ja jag är ju mycket mera social då jag får ringa istället för & smsa:-D men så kan jag oxå hålla 70 & prata samtidigt... Häromdagen fick jag hjärnblödning på en eehh medtrafikant som knappt tog sig runt rondellen varpå hjärnblödninge gör att det rinner till & blir fel! Jag blir en ännu uslare medtrafikant som kör om i rondellen lagom då den blonda stackarn tittar upp i döda vinkeln på höger sidan då hon påbörjar bytet till den andra filen... Jag tror hon kom av sig i samtalet när chevans framskärm var i höjd med hennes sidospegel.... & dödarblicken på kärringen som satt i.
Dagens tur till jobbet i snömodd gör oxå att jag funderar... Ja man hinner med sånt nu när man inte smsar eller fejsbokar eller kollar mailen.
Även om jag övat jävligt länge på att gissa rätt så blir det ibland fel... Som tex vid rondellen i nacka innan forum efter rödlyset vid ok. Jag erkänner jag gissa fel! Jag trodde du skulle rakt fram & eftersom du inte använde blinkersen. Ja jag vet efter all övningskörning att man ska blinka i samt ur cirkulationsplatsen, dvs ett jävla blinkande!
Jag med min hjärnblödning känner ju lätt att foten till bromsen är lika seg som ditt blinkande, obefintlig! Vem gör det mest ont på? Nä nu ska vi inte va sånna! Klart som faan att jag bromsar men nu just idag åkte jag inte Volvo a' 1500 eller vad den nu väger utan cheva a' mycket tyngre & därmed längre bromssträcka. Men jag löste det & hjärnblödningen satt i till nästa rondell där du skulle in till forumgaraget & jag rakt fram. Det är två smala filer & jag körde jämte dig i den till iallafall min stora förtjusning!
Men va faan! Det går inte längre... Ska fråga doktorn den 20:e tror jag när jag ska dit om det ska va såhär.. Eller förresten! Tror jag skiter i det då jag antagligen skulle få körförbud!
Nä det va bättre förr då hade jag missat alla klantar på vägen medans jag smsa, fejsboka & kolla mailen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar