tisdag 28 september 2010

Trädgården e full med äpplen!

Full fart under äppelträd & päronträd... Kåltrasten har det körigt må jag säga då han ska samsas om fallfrukten med 2 hundar. Igår försökte jag mig på en tur i skogen men vad fan det är ju fler svampplockare än svampar... Förskräckta står de där med svampkorgen tryckt mot bröstet när en förvirrad blondin kommer med Besten i skogen. Besten är inte ens intresserad av korgmänniskan men det vet dom ju inte om...
Har även sett den tyska Googlebilen! Åker runt med spaningskameran på taket, ser helt tokigt ut. Kamerautrustningen är säkert 150cm hög fastspänd på taket på en vanlig personbil. Jag fattar inte vitsen med att kunna se uppfarter & portar på hur folk bor. Men det är väl bra för tjyven antar jag, den ska väl oxå få det uppgraderat på "jobbet" slipper tjyven åka runt & reka nu räcker det att kolla googlemaps så ser man precis vad man vill ha.
Hejja storebrorsamhället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar