fredag 20 september 2013

Finska brottargenen...

Det måste ligga i den finska genen! Så där jävla hurtig men på ett lite bittert vis... Tarja ska sätta in en infart för att jag ska få kontrastvätska under magnetröntgen. Jag tipsar att hon kan sticka i andra armvecket då jag hade en annan infart igår i ena armvecket.. Tror inte att Tarja gillar att man lägger sig i jobbet, som är hennes... Kan inte heller låta bli o säga att ådern är lite hård o rullar undan eller spricker lätt... Ja jag kan fan inte vara tyst! Iallafall så sticker Tarja o jag kan inte låta bli o tycka att det fan gjorde ont osvider. Jo jo det kan irritera lite säger hon med finska brytet... Vem fick rätt sen då :@ efter att ha frysit arslet av mig i röntgentuben så ska kontrastvätska sprutas in o det svider som fan vidare ner i gäddhänget.... Jaha men nehe den hära infarten funkar ju inte... Nähä!? Blev en ny i handen istället o nu känner jag mig som 3 år o vill ha emlakräm hedanefter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar