tisdag 24 september 2013

Hålrum

Slöseri med tid, en hel jävla veckas väntan till ingen nytta! Det har tagits prover & röntgat hjärnan. Det dom hitta där var nån liten missbildning på ett kärl som inte var till besvär eller fara. Det hade jag kunnat säga utan röntgen att det är nått fel i huvudet på mig, bara fråga! Det ska tydligen kollas igen om nått år eller två...
Efter 11 dagar utan någonsomhelst skillnad i mitt sätt att se känns det inte som om det kommer bli bättre av att vila eller trava runt i solbrillor.
Jag har ju oxå domningar i händer & fötter. Ja just det i munnen oxå men bara där tänderna sitter vilket är bra för en som redan borstar för hårt... Jag har frågat om det har med stress att göra men synfelet kan inte ha det såeciellt inte då jag har fel i färgseendet, domningar däremot skulle kunna vara det. Just nu skiter jag i händer & fötter det som är absolut värst är att jag inte kan köra då jag ser som ett fyllo!
Inte heller gissar man inom svensk sjukvård man är tyst... Vilket öppnar upp för Google där Alla svar finns... Googlar man synrubbning samt domningar i händer & fötter är det inte förkylning som kommer som alternativ ett... Men jag var sjuk i förkylning först! Det är ingen tumör, propp eller blödning iallafall det såg dom oxå förrutom kärlet, svarta lådan med svordomar & krumeluren som gör en vänsterhänt. Snart är det röntgen igen, 7 imorn bitti då ska det fokuseras på synnerven vilket kan va på tiden då det är mitt största problem...
Nu ska jag bara vänta lite till!

2 kommentarer:

  1. Åh hoppas dom hittar vad det är snart. Jobbigt att inte veta och speciellt jobbigt att inte få det FIXAT! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas de hittar vad det är för fel inom ytterligare 11 dagar..

    SvaraRadera