onsdag 25 september 2013

Höger är blå!

Denna gång gick det åt 3 försök till 1 fungerande. Jag tog erbjudandet att få infarten uunder kvällen för att slippa bli stucken på morgonen. Första gick inte men andra försöket blev en blondinrosa på vänster arm. Tror den funka sen då när jag ligger på britsen in till röntgenrullen... Nä ihelvete heller! Blev en blå på höger...  En timme har jag sen legat i rullen medans dom röntga synnerven. Hon satte upp en grön postitlapp som jag skulle fokusera blicken på. Asså herregud! Lappen satr så långt bort att jag knappt såg den dwssutom orkade jag inte titra så det var en lapp utan det blev suddigare o suddigare, den gröna färgen försvann & lappen blev grå sen blev den sakta men säkert 2 lappar som gled längre & längre ifrån varandra..
Ligga helt stilla är inte min grej heller. Det kliade, stack, fötterna kändes som isbitar... Försökte vifta på tårna men det är ju sjukt svårt att göra utan att huvudet ska röra sig.
Nu ska jag fortsätta att vänta på svar & under tiden kan jag ju öva mig på höger & vänster nu när det är så praktiskt utmärkt! Kan sen kolla om jag drar ner skjortarmen om jag kan utan att fusktitta...

1 kommentar:

  1. Sönderstucken och rastlös, hur ska det gå!!! Bli frisk! Kom hem! träna hund!

    SvaraRadera