onsdag 25 september 2013

Svar & väntan

Iallafall så har jag inget plack i hjärnan, Inga konstigheter i ryggmärgsprovet. Finns inget som tyder på något fel. Så nu ska nån annan titta på det kärl som är pyttelitet men sitter när synnerv som ev skulle kunna påverka synen... Personligen undrade jag hur det skulle kunna ge mina symtom och dessutom från ena dagen till den andra? Domningarna kommer knappast av synnerven iallafall..
Huntingtons finns i min släkt så det frågade jag oxå om även om symtomen inte stämmer med den dödsdomen..
-Men du sa att du varit förkyld oxå.
-Ja!
- Ibland kan det sätta sig på nervbanor.
- Jaha??
Så nu ska nått snille med nålar pröva nervbanorna i armar & ben. Upplysningsvis så s doktorn att nervbanorna är långa i armar & ben.. No shit! Jag som är så kort oxå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar