torsdag 18 februari 2010

bäst att passa på!

Mannen har åkt till norrland! Tjoho kan man ju tycka, ja det tycker jag oxå meeeeennnn. Som en fin tradition som vi har i cirkusfamiljen så är det alltid något som går sönder när han åker iväg. Jag är lite nyfiken på vad som kommer pajja denna gång. Avlopp, diskmaskin & torktumlare är avklarat. Iallafall så började kvällen med att proppen gick men se det har jag åtgärdat, helt själv! Nu är det bara fred, lör, & halva söndagen kvar... Mohahahahaaaa!

2 kommentarer:

  1. Det är en skoter som fått lagerras, räknas det in i det hela.

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN, äntligen tar jag mig till att skriva en kommentar här hos dig Anna, du är helt fantastisk!!!!! Du skriver verkligen sååå jävla bra!!!!!
    Önskar så att jag var som du... fan vad mitt liv hade sett annorlunda ut nu...

    Kraaaaaaaam på dig tjejen!!!

    SvaraRadera