lördag 20 februari 2010

klass 2!

Kanske kanske jag klarar denna helg utan större problem med prylar som pajjar... En skoter har tydligen rasat för herrarna i norrland, men som min man säger: min skoter och syftar på "våran". Känns skönt att jag inte har nån skoter. Jag får nöja mig med 4wd istället och det kan verkligen behövas idag... Tydligen så ska man inte ge sig ut om man inte har verkligen, verkligen något viktigt ärende. Det är visst utfärdat en klass 2 varning och det händer tydligen inte så ofta i stockholm. Typiskt att jag har ett jätteviktigt ärende idag då. Jag har ju lovt barn att gå på bio och det händer inte heller så ofta då jag själv brukar sova på bio. Så jag kan ju säga att mina biobesök är lika ofta som klass 2 varning i stockholm pga oväder. Sonen har iof sagt att han kan strunta i bio om jag tänker köra i diket. Men jag ska inte ner i nått dike! Jag ska köra så snön ryker där bakom, mohahahaaa! Ytterfilen och lite åt vägrenen där är den bästa effekten på snöyra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar