onsdag 24 februari 2010

Fortfarande gammal & blond!

Morgonen började ju bra... Gubben hade ju ingen bil med sig hem igår och det betyder att han ska ta sig till Globen på någevis. Fritids öppnar vid 7 & redan då är han i eld & lågor över att jag ska öka takte. Först fattar jag inte varför eftersom han ska åka tvärbanan från Hammarby sjöhåla. Som straff så hade jag planerat en Mcdonaldsfrulle! Jaaaa, tjoha vilken jävla bra idè! Kommer till mcd och det är stängt pga ombyggnad. skitskitskit. Nu blev jag ju ännu hungrigare! Förbi orminge i snigelfart.... Efter bron så säger gubben att jag ska svänga av mot nacka forum och då fattar jag att han hade ju faan inte tänkt att åka nån jävla tvärbana! & varför inte då kan man ju undra. Här kommer några bortförklaringar om någon behöver: Igår hade jag långkallingar på mig och det var så varmt så idag har jag inte det vilket betyder att jag kommer frysa ihjäl om jag ska vänta på tvärbana... Tvärbanan går inte för den är ovan mark. Jag har ingen åkrämsa...
Men vad FAAN! Långkalsonger är överreklamerat då det är mindre minus än vad det var häromdagen, Tvärbanan har dom inte pratat om på hela veckan, & åkremsa? Det var ju för faan du som visade mig hur man löser en smsbiljett!
dumpa svinet vid globen, löste morgonjobbet via mobilen. Spela musik för högt och körde som en kärring.
Så löste jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar