torsdag 27 augusti 2009

Fyllehund


Så har

jag varit uttvingad i skogen igen... Fy fan säger jag... Det är tur att ingen av mina polare vet hur jävligt jag har det.. Förra veckan fick jag blåbär till frukost lunch & middag... Denna vecka är det kantareller... Men kärringen jag bor hos e snål för nu får jag inte ens lukta på svampen. Hon muttrar att jag & den korkade blonda hunden trampar ner alltihopa. Idag blev det iallafall lite bättre för när kärringen hittade en hel arme´med svampar så slängde hon ut ett helt godisregn! Det var nice. Sen hitta jag en burk i skogen men den var redan urdrucken... Synd. Dom dära fjortisarna e snåla dom med, jag vet... Kärringen har en fjortis. Men han e ganska ok. Förra veckan dela han & jag på samma blåbärsbuske, han har det svårt han med... Vad gör egentligen hundhjälpen & barnhjälpen för oss utsatta stackare? Ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar