måndag 31 augusti 2009

Skönhet på hög nivå...

Så sitter hon där på kökssoffan med värsta flinet... Vad flinar du åt frågar jag. Hihi... så visar hon lite lite av tungan... Men vad i HELVETE!!!!!! Det blir ingen jävla tungpercing har jag ju sagt! Hur svårt kan det va att fatta det? Vet du hur det kan sluta? Tungan möglar & hjärnan ruttnar! Jag Googlar bilder för att få upp en riktigt smaskig tungpercing som gått åt helvete för att hon verkligen ska få se att det verkligen inte är bra... Tror man att man hittar det då? NÄ JUST DET! För enligt min sökning så verkar det inte finnas en enda på denna jord som fått tungan att trilla ur käften....
Sen tar hon ut kulan & flinar lite till, -Fan morsan vad du hetsar upp dig säger hon... Häromdagen var hon ner med sin kompis varpå dom har varsin percing i läppen..... Rött & jävligt var det dessutom runt om. Vad i helvete?! Är det det ni hållt på med, tagit hål i läppen, det ser ju förjävligt ut! Rött är det oxå! -Hihi morsan, faan vad du hetsar upp dig. -Där ser du, säger hon uppgivet till sin kompis... -Helt galen asså. Det är ju smink morsan, lugna ner dig.
Allt var feik men nu har jag två småglin som glatt fick ta över dessa feikade svarta fula jävla ringar... Den ena med ring i läppen & den andra i näsan... Ska det va så här??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar