torsdag 27 augusti 2009

Teknik/tålamod

Så har jag skaffat mig en ny mobil! Tanken är att jag ska kunna anv'ända den till mer än att bara ringa & smsa..... Men va fan jag kan ju knappt ringa med skiten! Helt galet med en touchskärm när jag har en tendens att bli lite hårdhänt när det inte fungerar som jag vill. Stolt deklarerade jag för gubben att denna nalle är MIN! Så den ska han ge faan i för jag ska lära mig själv, bort med tassarna! Haa, det varade ju inte så länge för nu är det jag som ligger på mina bara knän & bönar om hjälp med denna skitteknikpryl... Så nu får jag igen... -Vad det inte du som skulle lära dig själv? -Men om du bara lugnar ner dig så kommer det att fungera finfint. -Varför ska du köpa sånt som du inte kan med? -Om du bara läser manualen så är det ju inga problem..... Nä just det! Så låter våran konversation nu förtiden... Men vem faan vill läsa nån jävla tråkig manual på fackspråk? En töntig plastväska som e vattentät köpte jag till... Så jag kan hänga skiten runt halsen... Bojsänke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar