fredag 11 september 2009

Blogga!

Ja ni kanske undrar varför det är så många inlägg på samma dag? Det är för att gubbjäveln är på drift! tonåringarna är på stan & de två små sover! i min säng.................................... Helvete oxå! Datorn är ledig, typ. Imorgon bär det av till stan! Först tänkte jag ta bussen för det är ju smidigt eftersom den går samma väg som bilen. Men med helgens resa ibakhuvudet så blir det nog bilen iallafall... Det är nämligen ALLTID något knas när jag ska ta bussen.... Antingen får jag stå från stavsnäs till slussen eller så kommer jag inte med för att det är fullt eller så kräks stackarn bakom mig på sätet.... Vad är problemet? Dålig karma.... Jag åket sl typ 2 ggr per år & det är alltid något knas..... sorry, men Snoråskan vinner! Den ska ska ta mig till stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar