fredag 18 september 2009

livet går vidare

Hakan är numera svart än blå... Lite åt det gulgröna längst ner men bäst av allt är att känseln är tillbaka... Slog den i bordet på jobbet i morse, aj.... Om någon nu tror att det är som så att det egentligen är mannen som fixat hakan hemma så kan jag trösta er med att han inte kommer att döda mig för det har polisen lovat! Efter tidigare förhållande med en fegis så sa polisen att hot endast är hot & inget annat, sällan som man verkställer det utlovade. Alltså så finns det inga män som dödar "sina kvinnor" Jag undrar just var aftonbladet får sina skriverier från? Varför står det inte på löpet om kvinnor som dödar "sina män"... Märkligt tycker jag! Iallafall så kommer jag att ta fel på pedalerna nästa gång... Om någon nu undrar varför min bil väger över 2 ton.....hehe... Hejja aftonbladet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar