onsdag 9 september 2009

singelhelg

så äntligen är det snart dagen D. Själv var jag på hundkurs hela kvällen så mannen har haft fritt hopp o lek hemma... Eftersom det är min födelsedag så ringde jag hem o förvarnade att jag var på g hem. För att vara lite rolig skojade jag till det hela med att säga att jag krockat med ett rådjur... he he... stackarn har ju vaxat o tvättat bilen hela lördagnatten... Iallafall så skulle han tända brasa dagen till ära. Men vad i helvete har han gjort? ja jag kan ju bara tala om att det har handlats, handlats,handlats... tjing för att inte bära den ryggsäcken. Förra året kom han hem med skavsår... mellan bena... ja ja nu vet jag att vissa tänker att norrland kan man inte lita på... Nä just det det kan man inte! Stackarn gick ju vilse o det blev svettigt i grenen under galonbyxorna. Undrar vad han kommer hem med denna gång? Förra året kom han med fingret hem med ny bil...

1 kommentar: