fredag 25 september 2009

stavfel

Nu när tekniken kommit så himlans jävla långt i sin utveckling undrar jag varför det för det första inte finns en mobiltelefon för oss med fel bokstavskombination? Nu kanske ni tror adhd eller dylikt, men psykbryt är faktiskt en kusin i sammanhanget... Hur menar hon nu då kan man kanske undra? Jo...... Jag har fixat mig en ny nalle i hopp om att den ska ha samma kappasitet som mig. dvs: snabb, enkel, surfa, planera, ringa, smsa, mmsa, fota, surfa lite till & att batterihelvetet ska räcka mer än en kvart. Ja det kanske är lite mycket begärt om man ska ha en dosa i fickan utan att släpa på en laddsladd & kontaktuttag. Telefonfan är en ericsson x1... det går att surfa så länge man är under 50 år så man fortfarande kan se minimala bokstäver, ringa & smsa om man har full fokus på nallefan... för hjärtinfarktens skull & medtraffikanter är det tur att man inte kan smsa eller leta rätt på ett nummer samtidigt som man kör. Men sen då? telefonfan hakar upp sig, dvs när man plickar på screenen fler än 2 ggr.... Så jag hinner plocka ur disken & hänga en maskin innan skiten ordnat upp sig... Som substitut sätter jag mig vid datorn... hahahahhaahahaaaa skiten blev inte riktigt avstängd förra gången så det kommer att ta ett psykbryt innan den är på banan igen.
Hur i helvete är det möjligt att 2009 inte ha grejjer som håller en med psykbrytsfel? För det är nämligen så att när skiten hakar upp sig så kan man inte plicka hårt, inte plicka flera ggr, inte slänga skiten åt helvete eller slänga ut skiten genom fönstret för då blir det nämligen fuktskadat & då gäller inte garantin... Visste ni att den lilla jävla vita lappen på nallebatteriet blir rött om man slickar på det? & då är produkten i fråga fuktskadad & garantin gäller ej...... Fy faan

1 kommentar:

  1. Hahaha.. En fråga bara: hur fan kommer man på tanken att slicka på lappen??
    Kram

    SvaraRadera