fredag 3 februari 2012

färgseende?

In the air blinkar det blått, blått, blått. Omgivningen är vit, vit, vit. I diket ligger en bil & där blinkar det gult, gult, gult. Så långt är det väl som det ska vara. Däremot den polis som stod mitt i vägen & dirigerade med sina svarta vantar.... Först såg jag inte om han vinkade fram mig eller hade stophanden uppe men så bestämde jag mig för att det är nog min tur iallafall för det kom ju ingen från andra hållet :-p När jag passerar vinkar han med handen likt en pårökt fiskmås, upp & ner med den förbannade svarta vanten... Jag undrade vad han menade egentligen... Jag antog att han ville att jag skulle sänka musiken på stereon för det låter sjukt illa med för mycket bas, skit i dörren som skramlar samt att åtminstone den ena högtalaren har gjort sitt....

1 kommentar:

  1. Kul att du hittat tillbaka! Ja se teckenspråk är mariga grejor!

    SvaraRadera