tisdag 28 februari 2012

semester!

Prata inte så högt, tjata inte, hoppa inte, det finns grannar som hör...smäll inte i dörren, tävla inte i trappen, kittlas inte, retas inte, slåss inte, tyst alla andra sover ju! spela inte spel om ni inte kan hålla sams, nej du får inte spela på min telefon, nej du kan inte ringa kompisar, nej du kan inte surfa på mobilen, nej du kan inte spela wordfeud för det är oxå online, nej det går inte & bada i havet då det är 13 grader i det, akta så du inte bränner dig i solen, nej det blir inte mcd i dag OXÅ.
Men va faan sluta nu då! Nu säger jag inte till en gång till, nästa gång kommer jag oxå tjoa lika högt...
Prata inte så mycket heeeela tiden, reta inte din syster, nej vi ska inte in i den affären,
Härligt med lite ledighet iallafall för då brukar jag unna mig & läsa en bok, jag är uppe i bok nr två :-D

1 kommentar: