tisdag 7 februari 2012

På riktgt

Imorn är det dax! Säger som vilken pundare som helst "jag har provat allt" Min äldsta sa vid nått tillfälle "kanske du blir snäll igen mamma". Det var ju inte roligt att höra.... Dessutom märker jag det inte själv direkt. Har visserligen ett jävla humör såsom kort stubin i vissa lägen=oberäknerlig och andra lägen huuuur långt tålamod/stubin som helst... vissa dagar helt tokigt arg & vill röja allt i min väg men jag har lärt mig med åren att jag själv får städa upp efter mig..sista gången det hände var när jag slängde en flaska rosa dressing i hallen som hade en vit plastmatta som det naturligtvis blev ett jack i... Min dåvarande sambo hade stängt in sig i rummet brevid eftersom det var min egentliga måltavla... skor vägg o matta fick sedan torkas och vart sambon tog vägen kommer jag inte ihåg däremot kommer jag ihåg att han sa att jag var ju för faan helt tokig, fast det var ju han som gjorde mig tokig!



andra gånger kan jag sitta i bilkö & njuta av alla idioter som kör som svin för & vinna en ½sekund till för en idiotomkörning... Andra dagar e det jag själv som "tjänar" ½ sekund...= P-piller......



Det bästa någonsin! Fast det beror som vanligt på vem man frågar... Humöret är något jämnare snudd på mesigt.. Glider genom livet så dära lagom hela jävla tiden allt var lagom förutom lust... lagom glad, lagom arg, lagom mens = inget allt & som preventivmedelsett sååå jävla 100% eftersom lusten var obefintlig.... skittråkigt! Som halvpryd tog det ju typ 2 år innan modet fann sig & jag uppsökte MVC & sa att detta var ju skit eftersom jag aldrig ville ligga... å andra sidan så hade jag heller aldrig mens vilket var himelriket på den fronten, och om lusten funnits hade man kunnat ligga varje dag ;-).= Hormonspiral...



För lite fett på kroppen gör att skiten syns.. ungarnas kompisar frågar-vad har du gjort på armen? Fett pinsamt för barnen när jag förklarar... men det är ju böjbar så lite skrämselkul e det ju & känna... Fast det bästa ur preventivmedelvinkel! Mens kommer som den vill mest hela tiden & stannar kvar lääänge... Så ligga kan man ju glömma! Dessutom ska ob size big alltid vara med... Fördelen med det är ju iof att jag alltid har förband med mig om olyckan e framme... ta bort nagelack & bomullen e slut, kalas :-p. =p-stav





Så efter ett års väntetid är det "min tur"



ett år får man vänta om man ska sterilisera sig på den vanliga sjukvårdstaxan... Jag ringde faktiskt till privat & 16 000:- ville dom ha i pröjs... Har jag gått & funderat ett tag så kändes ett år till inte så dära överjävligt...



Nä jag ska faktiskt inte ha flera barn! Ett stort beslut för resten av livet men barnbarn börjar trilla in & det är faan så mycket bättre & låna en stund <3



Egoistisk är jag oxå!!! Visst har jag bristningar i skinnet men jag har inget skinn till överst efter alla barn vilket men min tur är helt otroligt. Jag har sagt att ger jag mig på barn nr 5 så lär väl kängrupåsen sitta där..... som straff för dum i hela huvudet! Energin finns visserligen där för och orka med med tiden har jag fyllt med annat som tex HUND!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar