söndag 5 februari 2012

sladdigt

Stressar på som vanligt sätter mig i bilen, sätter i laddaren t mobilen som av nån konstig anledning alltid behöver laddas, backar ut från grinden, på med bältet & så iväg. Har jag tur kommer det ingen på stora vägen så jag kan glatt köra rakt ut & skita i o stanna i den ytterst lilla uppförsbacken. Den är obefintlig men är det halt så kan man ge sig faan på att man måste rulla tillbaka en ½meter för o komma iväg, sjukt irriterande då jag ALLTID har skitbråttom.. Brukar hunna ner till macken innan det skiter sig. Telefonen ringer jag tar upp den och klickar på svara, funkar bra :-) Men så måste telefon lixom upp i högd med örat.. Det tar tvärstopp i axelhöjd jag tappar telefonjäveln samtidigt som svordomen kommer för det är ju inte första gången detta händer! Jävla pisstelefonsladdare!!!
Är det bara jag som lyckas med detta? Det känns så iallafall... sladdfan till laddaren sitter, som vanligt! fast med bältet! Vilket gör att telefon inte räcker längre samt att ladderiet sitter i sidan på telefonfan! På den förra satt den nertill och hoppade ur istället och jag slapp tvärstoppet när sladden tog slut. Men då svor jag naturligtvis om att sladdfan hoppade ur istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar