tisdag 30 juli 2013

Bröllopsdag!

Att ett datum ska va så svårt att komma ihåg! Fick för mig häromdagen att våran bröllopsdag var antingen 20/7 eller 21/7 men eftersom båda dagarna passerat så kände jag mig på den säkra sidan att vara först men framförallt överraska min man att jag kom ihåg. Hällde upp varsitt glas vin och gick ner till soffan satte mig och sa grattis i efterskott på bröllopsdagen raring! Min man tittar på mig flinar och säger att jag är hopplös som vanligt, det är den 30/7...
Jaha ja jag är iallafall först och bättre det än inget alls!

Idag är det iallafall dagen D! Mannen ligger sjuk och eländig i sängen... Serverade iallafall frukost på sängen så då är väl resten av dagen min? Åker till hundklubben så mannen får vila sig frisk, stackars mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar