torsdag 11 juli 2013

Träning som håller

Får nått slags behov av att röra på mig ibland. Inget märkvärdig på någe vis då jag förövrigt ränner runt i tid & otid. Men mera strukturerat med gympadojor på. I med lurarna & så iväg, powerwalk till en början men så kommer det en låt i lurarna & jag blir sugen på att springa! Jag tänker att jag ska springa så länge låten spelar.... Fy fan kan inte låten bara sluta nu?? Ok backe uppför... Jag tänker att jag ökar tempot ruschar uppför & stannar på toppen så gör det inget att jag inte orkade hela låten.... Va fan springa i 2 min hur svårt kan det va.... Tog mig iallafall uppför backen o började gå då slutar låten o nästa kommer, nått lugnt med Christina Aguilera, skönt! Den passar asbra att dö till i blåbärsriset. Ska göra om det hela imorn igen men då ska jag lägga om spellistan så varannan låt är lugn o varannan en tempolåt så jag springer sen tillåter jag mig att ligga raklång i riset då jag tror min sista stund är kommen.... Hej miss decibel kommer passa sjukt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar