torsdag 25 juli 2013

Tillbaka till framtiden

Köpte en pizza på det centrala haket i Färila... -En vegetarisk att ta med! 70:- men vi tar inte kort.
Eeeh va?! Nähä men...
-Det finns bankomat där borta säger han o pekar bortåt gatan. Hans två pizzapolare står bakom o ser mera ut som två fågelholkar än pizzabagare. Men så kom jag ju på att jag har en stulen rikskupong på precis 70 spänn varpå jag glatt drar fram den. - Är inte medlem säger han då, pizzabagarn. Vad faan jag drog väl inte fram nått jävla medlemskort! Jaja tydligen så mååååste man gå på bankomaten, Suck!
Kom på att jag ska ju ändå handla på Ica så då kan jag ju ta ut en hundring där! Säger åt pizzamannen att fixa pizzan så ska jag hämta peng...
Handlar på Ica, GLÖMMER o säga till att jag vill ta ut peng då rabattkupongen på 5 spänn hade gått ut i datum och jag nu köpt en chokladkaka som jag egentligen inte skulle ha! Lagom sur släpar jag mig ut varpå min dotter säger att jag inte kunde ta ut peng där ändå för det var visst nån lapp vid kassan där det stod att man inte kunde ta ut pengar.
Ja jag fattar! Jag fattar att Byhåla gör allt för att ha bankomaten kvar, allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar