torsdag 11 juli 2013

Elberoende

Egentligen borde jag betala för vistelsen som på alla andra behandlingshem för beroende... Samtidigt tänker jag oxå att detta skulle ungjävlarna hemma behöva, men framförallt min man!
Ingen el, inget internet, inget rinnande vatten...
Efter min motionsrunda kände jag mig svettig nog för att kunna doppa mig i havet, japp det är där man får tvätta sig ett par dar framöver... Fy faan vad kallt! Men man får välja mellan att va skitig eller ren. Badkrukan i mig gör det hela inte enklare precis... Men skönt efteråt då jag inser att jag överlevt.
Sitter framför den öppna spisen o njuter av brasan, hinner tänka att snart är det reklampaus, eller är det brasan som är paus?
Man är ju skadad på riktigt! Drogskador på hjärnan får man ju höra om men tvskada??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar