fredag 3 juli 2009

ku klux klan....

Har varit & studerat MH i Eskilstuna.

Först fick husse lära sig att kasta trasa. Jag sprang efter för att kolla så husse inte blev blåst på trasan. Jag kommer ihåg den där gången dom blåste husse på mc driven! Då fick jag ingen chickenbits, förjävligt, det saknades en bit i kartongen. Min bit dessutom!



Mentaltest hund/husse står MH för om någon chiuahua inte fattar tugget... Så jag tänkte delge er en bidkavalkad i detta fenomen.

Varför ska man som hund behöva stå i en skogsdunge med husse i hela 3 minuter utan att det händer ett skit? Husse känner sig nog lite dum med en skock så kallad publik som oxå står i klunga & glor, i 3 min..... Dom oxå! Suckers.... Där stod dom likt papparassifotografer & slogs om den bästa platsen, fett pinsamt!

Sen går skocken vidare mot nästa moment. Det var varmt som satan denna dag & det hela utspelade sig i öknen i Eskilstuna. Det var torrt, varmt, soligt & sandigt & vattnet på pottan fungerade inte.... Husse ville kolla hur länge han orkade kampa. Men jag tror jag vann för husse blev pangad flera gånger & jag vet att man e körd om man e träffad...





Men iallafall så var det inte husse som dog för det var en annan lirare som dök upp. Den fegisen hade tagit med sig en polare oxå. Man såg att dom kom från samma kvarter för dom hade likadana trasor på sig... Iallafall så höll jag koll på den ena & husse på den andra & jag vet att man får poäng för sammarbete så vi dela lika. På så sätt har jag snikat in mig på halva husses mcd-burgare på vägen hem, för man delar ju lika liksom. Kisar man lite med ögonen kan man tro att man e med i sagan om Mumintrollen där husse är snusmumriken & testledaren är Mark Levengood. Han hade skinnkepa istället för hår. Precis som min polare Mackan, som jag kallar han

Husse bestämde iallafall att vi skulle snacka med den ena liraren så jag kollade att läget var lungt innan farsan kom fram. Man vet ju aldrig med sånnadära förortsligister vad dom har under burkan....








Tack för att jag fick gästblogga!
Mvh
Zonta

1 kommentar:

  1. Haha, och matte hade helt missat att även husse testades, jag var bara nervös för hundens resultat. :-) Nu ska jag läsa vidare och givetvis titta på valpbilder!

    SvaraRadera