lördag 11 juli 2009

ska det va såhär??

Jag vet ju att det är jobb med en valp, eller?? Efter första veckan kan jag inte riktigt hålla med... Jag har iof inte sovit i min egna säng sen förra fredagen utan är förvisad till kökssoffan eftersom jag måste ut & kissa valp mitt i natten men hon är ganska duktig, det är kanske matte som är lite trött ibland... Iallafall så tänkte jag visa i bild hur jobbigt valplivet varit hittills... Men jag antar att jag ska njuta av det hela så länge det är så här!










Sussar på trappen brevid den sköna fårfällen. Hård kall betongtrapp är skönast...












Kroppen & knoppen håller inte riktigt ihop, nej den är inte död! Den sover, igen...












Vaktar skor? Eller är vaken iallafall...












Miljöträning! Mc Donalds mölnvik var en bra början. Vi sitter brevid rutchkanan & alla skrikande barn... Men hon är väl härdad hemifrån eller så såg hon sin chans att vila....














Någon som tappat vitt pulver på backen? Knarkhunden kollar!















Jag vaktar trappen & du tuggar ben! Jag e på helspänn...


















Vi leker dragkamp men jag ska bara kolla fästet först & vila lite men sitt du gamling en stund.











Så nu har du suttit färdigt, nu kan vi leka! Du drar & jag vilar, ok?
Ha en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar