onsdag 10 juni 2009

Dagens Grogg!

Min äldsta går ut 9:an! Det är helt jävla otroligt! Stolt är jag att hon kämpat sig igenom 9 års tjat om en förbannade läskvart som kulle förlösa alla moln på hennes himmel. I helvete heller att det gjorde det. Efter att fått diagnos dyslexi i höstas har hon sista året i grundskolan fått den hjälpen som hon haft rätt till hela tiden. Den dära kvarten kan nån köra upp i... Ja jag vet att det var barnsligt skrivet! Men vem faan bryr sig!
Nu är det ÖVER! Jag ska aldrig mera behöva tjata om läxor för sen blir det gymnasium & då är det är på EGET ansvar..... Men egentligen tror jag inte att det blir problem! Faktiskt inte. Problemet har nog mest varit mitt tjat.... Faan! Det är inte kul när man kommer på att man har gjort fel... Fast & andra sidan kan jag inte gjort så fel för hon är en bra dotter ändå. Bättre än dom flesta faktiskt! Hon brås inte på sin mor iallafall & det kommer man långt på!
Så dagens grogg vill jag ge till mig sjäv eftersom Dotter är så jävla bra! Hon är ju en sån bra dotter så hon dricker ju inte sprit & har inte heller åldern inne för sprit. Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar