torsdag 4 juni 2009

Upplevelser...

Varför utsätter man sig för sådant som man egentligen vet men ändå inte riktigt har koll på? Man litar inte riktigt på den kvinnliga intuitionen som man har, igen! Jag visste faktiskt redan från början innan jag satte på mig skorna vad jag skulle möta. Fan oxå! Dessutom var jag redan på krigsstigen efter ett par sms så jag fattar faktiskt inte varför jag överhuvudtaget kom på idèn på att gå dit. Men det kan ju faktiskt inte vara så farligt egentligen för jag har tagit spruta mot både stelkramp & gulsot. Häromdagen så beklagades det om att det fortfarande var myror, ja vi bor i skogen, men jag är nu glad över att det endast är myror! Av hänsyn till den som bor så har jag inte dokumenterat med kort... Det ska ni vara glada för!
En tonåring är verkligen modern i sin kompaktlivingstil! Kombinerad tvhörna-datahörna-läxhörna-skönhetshörna-soptip-sovrum-tvättkorg-tvätthög-diskhög-snackshög, ja fy fan den listan kan bli hur lång som helst...
Jag vet att man inte ska glömma att man själv varit ung, men vad fan det gäller väl bara alkohol & cigaretter??? Eller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar