onsdag 10 juni 2009

Fullast vinner!

I veckan stod det i tidningen att kvinnor på värmdö dricker mest. Jag fick en fråga från dotter om jag dricker 9 glas i veckan. Va? Ja jag vet inte om det stod i tidningen att gränsen för alkoholist gick vid 9 glas i veckan. 9 Glas? Det är ju typ 2 flaskor vin i veckan! Nä det går inte.. Jag blir ju packad på ett glas... Ska man vara packad varje dag då eller? Nä det orkar jag faktiskt inte med. Men så idag när jag kollar i skvallerblaskan från byhålan så står det att unga kvinnor dricker mest i värmdö! Är jag ung då?! Nä nu får dom allt ta & bestämma sig! Dessutom så dricker ju min man oxå när jag gör det. Hur många glas ska männen hälla i sig innan dom får vara med i tidningen? Jag tycker minst 17 iallafall för då sover dom gott sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar