tisdag 23 juni 2009

Paradiset

Semester i alla ära... Men en ostrukturerad person som jag ska fan inte ha semester... Efter dagens "jobb" med att måla fönster & åter fönster så var jag tvungen att rasta barn vid bryggan. Så jag skickade iväg den äldsta till ica för att köpa färdig sallad så skulle jag spara minst en kvart i köket för matlagning, så jävla smart! Men hon kom tillbaka utan färdigsallad för det var tydligen slut. Jävla skitStig! Så då slet vi ihop en sallad själva istället. På så sätt blev de stackars barnen lurade på en trevlig brygglunch lyckligt ovetande om att det var en kupp från min sida för att spara tid. Nytta med nöje som det så fint heter. Hunden fick följa med den oxå så hade vi klarat av dagens promenad fort & fint.

Hund badar, hund blir blöt, hund skakar kroppen, matte blir blöt... & allt runt om kring med för den delen, blött, när det blöta torkat är det bara sanden kvar!

Tänkte delge lite bilder över min dag. Det går åt kaffe när man jobbar & nånstans innan lunch ja så åkte brallorna av för då var det dax att slita sig till stranden.
























































En bild från nattens party! Det var jag, rOllern, tapetKrister & några rullar taPeter. Arga Snickarn kom aldrig...

2 kommentarer:

  1. Du får göra en bildserie på kaffe koppen vid ett senare tillfälle... den är ju fin som modell ju! :o) /Svägerskan Heri

    SvaraRadera
  2. Jag såg att Arga Snickaren söker nya objekt. Jobba klart nu så jag slipper skicka in ett till brev... hehehe... /Heri

    SvaraRadera