onsdag 17 juni 2009

Tid är det ända man har...

Vakthund!
Men hallå? En hund till? Har ni inte så det räcker men hund, ungar, katt & kattungar? Hur ska du hinna med en hund till? Ja frågorna är många, från alla andra! Men då kan jag ju trösta er med att jag har funderat, faktiskt. Jag har funderat. Funderat. Funderat en gång till. Jag har tänkt att jag ska ha en hund till när de minsta barnen blir stora så jag får mera tid över till sånt som JAG vill göra.. HA! Den jävla dagen kommer ju aldrig se sitt ljus i den förbannade almanackan! Den minsta är ju faktiskt 6 år snart & man ska inte själv bli för gammal heller! Dessutom är jag duktig på att fylla ev värdelös sofftid med något annat så nu har jag bestämt mig för att fylla denna tid med hund! Det ska även dotter Stor lägga tid på. Så vecka 27 är det slut på sovmornar, sova i soffan framför tv´n, hela skor, hel katt? Hundbajs i golvspringan? Hela händer, stolsben, dörrknoppar, lister, mattor. Vad mera kan man önska sig..... Har även letat hundbur som ska få plats i chevan, ja den är jättestor men inte tillräckligt för vilken bur som helst, men nu har jag bestämt mig för en http://www.mim.se/ en dubbel xl.
Besten kommer från kenneln http://www.mino-manito.se/ Det är min hundkompis som jag kommer att terrorisera dag som natt för tips & trix... http://www.schafer.se/ Hennes raringar kommer oxå från Manito.

Liten flicka!

Vem är du?
Luktar gott!

2 kommentarer:

  1. Man tar sig tid :0) Åh vad söt ; ställer gärna upp som hundvakt nu när barnen snart inte behöver barnvakt :0)

    SvaraRadera
  2. Hehe, klart du kommer ha tid, tycker du verkar kunna trolla fram tid ur bara luften.. ;)
    Kram

    SvaraRadera