söndag 7 juni 2009

off road

Så ska det bli till att ringa försäkringsbolaget om skada... Jag tänkte att mannen själv skulle få ta det samtalet men sen kom jag på att det är bättre att jag tar på mig hela skulden för det inträffade! Han vill nämligen inte ta det hela på försäkringen pga nån jävla bonus. Varför har man då försäkring?? Iallafall så tänkte jag här ge en liten hint om hur samtalet kommer att gå till:
-Hej, jag skulle vilja anmäla en skada. Det är som så att min man blivit påkörd av en björk. Ja vi bor i skogen & det är gott om vilda björkar här. -Nej det är inte hans fel detta med björken utan det är mitt fel. -Nej jag var inte hemma vid olyckstillfället. Det var jag som parkerade den andra bilen lite tokigt & för att komma förbi är man tvungen att använda båda backspeglarna om man inte riktigt vet var bilen börjar & slutar. -Så jag tänkte att vi kan ta det hela på min försäkring så att stackarn inte tappar sin bonus.


Bild kommer inom kort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar