lördag 17 mars 2012

Hälsovådligt uppdrag
















Dagen har varit sonens dag... Jag själv i hans rum & röjt! Ja jag har fått tillstånd... Har i flera veckor försökt få han att röja upp i elektronikdjungeln han bor i... Jag försökte hota med att han säkert hade saker i rummet som en mamma inte vill veta... Jag hota oxå med att min man skulle sanera... Men han tycker visst att det är bra som det är... I en stor plastlåda har han haft div insulintillbehör... När jag frågat om han kan ta blodsockret så har han ingen mätare, nu har han 4 i samma låda! Skit samma listan kan göras låååång. Jag har nog slängt 15 st insulinpennor som legat överallt, dom håller inte hur länge som helst & framför allt inte solljus...






Jag hittade mina jeans :-D Min man la in golvet som äntligen är inhandlat! Passade asbra till fondväggen med Jas som han har :-)




Imorn blir det golvlister. Jag smiter på hunderi & gubben får roa sig själv... Han är nog glad efter dagens "sammarbete" att han får lite arbetsfrid...


Jag drog isär kökssoffan som har gått sönder, det är en bäddvariant med 3 lådor under... Lådorna stod på golvet & jag skulle putta dom åt sidan. Så jag började skjuta dom åt sidan varpå mannen står på andra sidan lådtåget... Ska ju inte tro att fanskapet flyttar sig inte! Så han skuttar runt på ett ben & tjuter över överkörda tår... Men va faan flytta dig då säger jag... Han tyckte att jag skulle bett han flytta sig för han kunde ju inte veta att jag skulle putta dom åt sidan... Ja jag tyckte nog att han borde kunnat räkna ut det själv, 1 att jag börjar putta på dom, 2 att han står mitt i skottlinjen, 3 det kommer göra jävligt ont om han inte flyttar fossingarna... Han hade ju 3 sek på sig, vad va problemet?? Som sagt han behöver lite egentid tror jag...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar