lördag 3 mars 2012

Generation?





Ja vad har barnbarnet opererat då?? Mitt barnbarn föddes med läppspalt, Harmynt hette det på min tid... Jag fick vara med när mitt barnbarn föddes! Att vara med när man själv kunde ha fokus på annat än smärta lustgas & tillrop som "du e duktig" fast man egentligen kände "jag säger upp mig & åker hem" var fanstastiskt! Jag kände dessutom att jag var stort när det var dax & ta till de krafter man inte trodde man hade. Jag vet inte om de som är barnmorskor vill att man ska få en fantastisk rosa skimmer över hela rummet man befinner sig i? Visst var det rosa skimmer & änglarna spelade på sina lutor men jag hörde de strängar som var trasiga. Hade det varit mitt barn hade det väl varit skit samma man är ju luttrad efter några stycken men att vara 18 & 23 och få sitt första barn... Så klart är det världens sötaste just för att hon ser ut som hon gör, Flärpen <3 Efter operationen kändes hon inte riktigt igen men nu är det "som vanligt". Vad faan e vanligt?!


Hos mormor är inget vanligt så det är faktiskt skit samma! Emma har lärt henne & lipa.... Emma är mäkta stolt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar