söndag 4 mars 2012

Män & prylar!

Min






Min







Min







Min








Hälsade på Luddet på hundklubben. Luddet gillar prylar, ja man kan nog säga att han precis son "alla andra män" är en riktig prylbög. Fördelen var iof att det va lättare att bli jagad av bruden med pinnen i munnen. Precis som en man, ju bättre prylar... Ju bättre tjejjer så klart!


Och precis som i riktiga livet så förändras kärringen...
























Luddet heter egentligen Ninjo och dom har faktiskt samma farsa! Det märks på beteende så som prylar. Jag blir lite full i skratt när min Döden kommer & lägger pinne framför mina fötter & väntar på att få fart på pinnen eller den gamla fotbollen som hon återupplivat från de döda, fast hon kan inte vänta lika länge som Luddet. Luddet kan vänta skiiiitlänge på att man ska peta till den pryl han lagt för ens fötter. Samma lika är detta med ordförståelse som tex loss.... oxå men till slut så kopplar det att loss b e t y d e r t y p a t t m a n s k a s l ä p p a d e t s o m s i t t e r f a s t i m u n n e n! Smack!
Först hälsade Wilda som hon egentligen heter på Ewok som är typ 9 år. Han tyckte väl att hon va så där lagom rolig men hon är snäll iallafall & han behöver träffa nån snäll ibland. Hon sket i vicket gjorde nått utfall & drog som en avlöning i tron om att han skulle hänga på...



Fasr blev det iallafall med Luddet... Så fort det gick över den planhalva som inte var tänkt till lek då det var skridskobana där men dom höll bena i styr båda två, puh! Jenny tar fantastiska bilder, skärpan blir sååå bra på anstånd! Är så roligt när det går & se alla tänder, pälsludd & skrynklorna på nosen... Jag kom & tänka på murklor... samma skrynkel typ :-p Ja jag tänker på annat oxå men det ska jag bespara er på... Bilderna talar sitt egna språk, ja beroende på vad man har för fantasi förstås.....

















Denna tugga kommer straffa sig...



















Som sagt.... Kärringar!!!
























Som alla andra män, sjuuukt hårig!



















Har jag nått ludd kvar på tungan??















Jag drar!
















Alla inblandade klarade sig utan blodvite, Ninjo fick ha sin sin pinnjävel själv, ja hon tänkte ta den då han la den på berget & den rullade åt hennes håll men som så många andra karlar så sa han likt fiskmåsarna i Hitta Nemofilmen, min, min, min...



1 kommentar: